«جمعه فیلم»، تقویت دانش زبانی همراه با نشاط و تفریح

«جمعه فیلم»، تقویت دانش زبانی همراه با نشاط و تفریح
کانون زبان ایران به تازگی برنامه‌ای تفریحی و آموزشی تحت عنوان جمعه فیلم «Friday Films» را ترتیب داده است تا علاقه مندان بتوانند عصرهای جمعه از تماشای انیمیشن‌های زبان اصلی در سالن سینما و در کنار خانواده لذت ببرند.

معاونت پژوهشی کانون زبان ایران در خصوص جمعه فیلم‌های کانون زبان گفت: به دلیل این‌که زبان‌آموزان ممکن است از قراردادن دانش زبانیِ خود در بستر طبیعی آن (مانند فیلم) غافل بوده باشند، کانون زبان ایران این امکان را برای آن‌ها  فراهم نموده که جمعه‌ها به تماشای انیمیشن بنشینند و علاوه بر نشاط و تفریح، دانش زبانی خود را نیز تقویت کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی بیان کرد: در مورد هر انیمشین، به عنوان نمونه به ده واژه اشاره شده و معنای هر کدام در بستر یک جمله توضیح داده شده است.

ایشان ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تاریخ‌های 18 و 25 مردادماه و 1و 8 شهریور ماه انیمیشین های Zootopia،Inside Out، Coco و The Lego Movie 2 برای علاقه‌مندان  از ساعت 18 تا 20 در سالن غدیر مرکز آفرینشهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به نمایش درآیند.

معاونت پژوهشی کانون زبان در خصوص معیار انتخاب این انیمیشن ها گفت: فیلمهایی انتخاب شده است که در آن ها دیالوگها، واژه ها و عباراتی که بیشتر مورد نیاز زبان آموزان است، مورد توجه بوده و  سازگاری با فرهنگ ایرانی داشته باشند. البته فیلمها برای کودکان و نوجوانان مناسب سازی شده است تا بیشترین استفاده را جهت تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان آموزان فراهم آورد. همچنین محبوبیت آن ها در سایت‌های معتبر از دیگر معیارهای انتخاب این انیمیشن‌ها بوده است.

وی مخاطبان اصلی این برنامه را زبان آموزان کانون زبان ایران و همچنین سایر علاقه‌مندان به این حوزه دانست و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی هایی انجام شده است تا پیش از اکران انیمیشن توضیحاتی دربارۀ آن به زبان انگلیسی ارائه و در انتها نیز در صورت وجود پرسش از سوی بینندگان، به تمامی آن‌ها پاسخ داده شود.

ایشان با ابراز امیدواری نسبت به استقبال از این برنامه و تمدید آن در تاریخ های دیگر افزود: زبان‌آموزان کانون زبان، می‌توانند با وارد کردن کد زبان‌آموزی خود،‌ از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

علاقه مندان لازم است برای ثبت‌نام و خرید بلیت به اپلیکیشن جامع کانون زبان ایران در آدرسAPP.ILI.IR مراجعه نمایند.

۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۷,۴۸۳
شیوا عبادی
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0

سلام.وقت به خیر. جسارتا ایشون نام و نام خانوادگی ندارن؟ در خبر آمده :1- معاونت پژوهشی کانون زبان ایران، 2-وی بیان کرد، 3-ایشان ادامه داد: ،4-معاونت پژوهشی کانون زبان در خصوص معیار انتخاب این انیمیشن ها گفت:،5-وی مخاطبان اصلی این برنامه را ،6-ایشان با ابراز امیدواری. از 6 بار در 6 بند حداقل یک بار باید نام ایشان ذکر می شده است.

Baran
۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0

به نظر من باید تو اینترنت میدیدیم کجا میخوایم بریم

حسن عظیمی
۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0

باسلام،پیشنهاد میشود در صورت امکتن اینگونه فیلمها به جهت تقویت دانش اموزان داخل کانال قرار داده شودفیلمهای بهدزبان اصلی و زیر نویس انگلیسی تا به صورت فراگیر استفاده شود

Mahdieh
۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0

سلام منم بانظر بقیه موافقم درسته تیتر خبر جذاب اما در واقع کارایی خیلی ضعیف!اینکه فقط تو بخش خاصی از تهران پخش میشه اصلا جای گفتن به عنوان یه عملکرد خاص کانون نداره و اگر این فیلم ها رو تو کانال یا کلا سراسری تو همه شهرا انجام میدادید قابل توجه هست


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...